dissabte, 16 de juliol del 2011

2...


Així està el tema dos dies abans de marxar... jajaja

Aquesta foto reflexa clarament com és cadascú...

 ¿¿Quién es quién??

7 comentaris:

  1. si senyor!!! prima després no val utilitzar la seva maleta pa tus compras eh... jusjus

    ResponElimina
  2. jooooooooooo???? per qui m'has pres?? jajaja

    ResponElimina
  3. Em fa molta il.lusió seguir-vos en aquest viatget. Espero llegir-ho cada dia.... o quasi!
    AnoniMarta

    ResponElimina
  4. Papi i Marta
    Anim que ja queda menys. Donali records nostres a Obama.

    ResponElimina
  5. Hola Nuria, David,
    que tingueu un bon viatge per Cal Forn!
    Un consell, quan arribeu a Las Vegas, no us oblideu de fer un "give me five" like Tom Jones o un "Vivan las Vegas" like Elvis Presley... A pasar-ho bé!

    Alexis

    ResponElimina
  6. Queda poco !! David... espero que hayas hecho tu maleta ya... pero si no, no te preocupes, puedes comprar todo ahi !!

    ResponElimina