La nit anterior vam tenir el primer moment de dubte del viatge. Veient que ens quedava pendent anar a Death Valley no sabiem si cancelar la reserva a Three Rivers, doncs ens feia mandreta visitar el King's Canyon National Park perquè quedava més lluny del que ens pensàvem. Per logística i per no anular la reserva, vamd ecidir prendre'ns el dia amb calma i anar igualment a aquest poble, visitant els pobles del camí.
Primera parada: Fresno. Una merda!!
Decidim anar directes al motel i fer un bany a la piscina abans de buscar un lloc per dinar, doncs fa moltissima calor.
De camí a Three Rivers hem bordejat un llac impressionant. Després de dinar i fer la primera migdiadeta del viatge, ens hi apropem. Hi ha zones per banyar-se, semblen un parking!! Fem un bany però marxem ràpid perquè no ens agrada l'ambient. està ple de gent (sobretot llatins) amb les carpes, les taules, les cadires... en plan dominguero però a lo bestia! Així que busquem el riu. Hi ha zones que estan preparades per banyar-se, rollo mini platgeta. També ens fotem un banyet.
En resum, el dia d'avui ha estat molt profitós malgrat els dubtes que teniem. Hem viscut l'autèntica Amèrica: poble al costat del riu, gent amb les barques pel llac, senyors amb el super mostatxo, cases prefabricades de cop i volta a la carretera...
Habéis aprovechado bien el día, Fresno no os ha gustado??? no se porque me imaginaba que era un lugar bonito... bueno a veces las películas te engañan.
ResponEliminaCreía que habíais ido directamente a Las Vegas y ya quería que Nuria nos explicara sus compras pero tendremos que esperar un poco más.
Echo de menos las fotos de este día...me imagino que estáis cansados.
Besos para los dos.
Ana
hola petits!!
ResponEliminaem fa l'efecte que esteu una mica xafats, però imagino que tantes hores per carretera poden fins i tot amb vosaltres, així que seré breu i només us diré que després de la foscor arriba la llum, useasé, que Las Vegas us està esperant!!!!!!!!
dos petons, un per a cadascun, que no està la cosa per anar malbaratant molt :-D
That's also America !!!1 Traduit vol dir que no tot son flors i violes, i que hi ha mooooltes coses decepcionants en un viatge..... como la vida misma, i malgrat tot QUE BELLO ES VIVIR!
ResponEliminaAnoniMarta
Ens teniu molt mal acostumats i ahir vam trobar a faltar el post diari i les fotos corresponents!!!
ResponEliminaSegur que després de les hores i hores de carretera, us caldrà algun dia de calma i passejadeta. Llavors ja hi haurà més temps!
Per aquí tot i tots/totes bé!
Petonassos
Ja ho diuen....A fer res no.... A F RES NO... A Fresno... Ooooh my god!!!!
ResponElimina