dimecres, 20 de juliol del 2011

Dia 1. San Francisco





Primer de tot cal aclarir que els 1000$ de indemnització no es pasta en mano sinó per gastar a US Airways! És a dir, viatge a Nova York al canto!!

Quan vam arribar el dia 18 de nit i petats, voliem sopar qualsevol cosa i dormir. Vam sortir a fer un volt pel barri, però és super residencial i no hi havia res per menjar a prop. Vam tornar a l'apartament, i hi havia algo de menjar. Vam decidir fer una truita, però al anar a encendre el foc, vem dir: osti com que ja no fumem, no tenim encenedor!! Així que vam menjar un iogurt am kellog's i a dormir... Descobrirem el dia seguent quan fem el sopar que no cal foc, sinó que s'encenen sols!!!

Finalment ens aixequem a les 7 del matí, encara adaptant-nos a l'horari. No tenim esmorzar així que anem a descobrir el barri on estem (Noa Valley). Trobem un caffe i ens fotem un blueberry muffin i una cookie gegant (la Núria estava al paradís!). Fem un volt buscant un super, per tenir-lo localitzat i trobem que a les 8 i poc ja es obert. Tot es menjar orgànic!!!!!

Descobrim que estem a cuenca de tots els barris importants (a part de a dalt de un dels mil turons), així que ens movem amb bus. Visitem Chinatown, North beach (barri italià) i el port. Chinatown és impressionant, és una ciutat dins de San Francisco. Tenen les seves esglésies, el seu hospital...és com si estiguessis allà realment. 
Una altra cosa que ens va alucinar és que els barris estan "marcats", al barri italià hi ha pintada la bandera als fanals, al barri gay les banderes pengen dels fanals...

Ens passem 1h i mitja buscant una hamburgueseria per dinar (increible no?). Des del migdia, la Núria que ja sabeu que es una pupas, es queixa de la cama. Té un tirón, així que decidim tornar i descansar. Ens passem des de les 5 de la tarda fent el gos a l'apartament i anem a dormir d'hora.

Mañana más!

6 comentaris:

  1. Ja començo a sentir mooolta enveja, " nomequedaná" Feu , feu!
    AnoniMarta

    ResponElimina
  2. Que ilusión ver las fotos que habeis colgado. Se os ve muy bien a los dos. David vaya hamburguesa impresionante que te estabas comiendo.

    Veo que ya habeis destinado los 1000 dolares...bufff no se no se si yo no me voy a apuntar Nueva York

    Hacer muchas fotos y seguir contando muchas cosas, de esa manera aunque esteis lejos no lo parece tanto.

    Un beso para los dos

    Ana

    ResponElimina
  3. Holes...

    Bon començament..

    Es tractar de patejar per conèixer. No hi ha millor manera.

    Molt be les fotos i encara millor la samarreta del David: Que n'aprenguin!

    Núria esperem que ja estiguis recuperada de l'estrebada.

    Aus, a seguir passant-t'ho be i mira.. si s'ha d'anar a Nova York es fa un sacrifici i s'hi va, no?

    Records!

    ResponElimina
  4. Molt d'acord amb tot el que s'està dient:
    - amb l'envegeta,
    - amb que esteu molt guapos i s'us veu molt bé i
    - amb que, si cal, ens sacrificarem i farem una expedició a NY!!!

    A continuar turistejant!!!! Petonassos

    ResponElimina
  5. Bones als dos "guapus"!
    Molta força als dos i descanseu bé a les nits: el més important d'un viatge (o de lo més importants, si m'apureu) és conéixer la societat del país. És a dir, com vieuen, com parlen, com t'atenen a les tendes, com són les "abuelitas",... i el 80% d'això es troba com bé han dit caminant. Feu-ho sempre que pogueu!
    Molt chulo el blog, us anirem seguint mentre estiguem a Barcelona! Abraçades als dos.

    Marie&Alan

    ResponElimina
  6. Esto es toda una aventura, pero lo vais a disfrutar mucho. Ahh, hablando de barrios, si os pilla bien no os perdais una misa goospel son muy bonitas. Y sobre todo cuando volvais a coger el proximo vuelo a ver si os lo montais igual y asi poco a poco conoceis todo Estados Unidos jejejejejeje.
    Un beso a los dos y adelante con ello.

    ResponElimina