divendres, 29 de juliol del 2011

Dia 8. Grand Canyon i Las Vegas.

Tothom ens havia dit que si anavem a Las Vegas era obligat anar a Grand Canyon. Malgrat el cansament del dia  anterior, teniem moltes ganes de veure-ho, hi teniem poc clar com anar-hi. La parella de Sant Celoni ens van explicar (com la majoria de gent que ens havia recomanat anar-hi) que van fer una excursió de 4 hores amb helicopter des de Las Vegas, que feia moltissima calor, que anaves super apretat.... però que era impressionant. La Núria no veia del tot clar això del helicòpter (i menys amb el mareig del dia anterior!!) així que vam agafar el cotxe i au, gairebé 12 hores més per anar i tornar al Gran Canyon!! Com si anessim i tornessim de Madrid per veure el Prado!

Vam parar a dinar a Willams, un dels pobles de la Ruta 66. Es que per fer aquest camí vem fer un tros de la Ruta 66!!!

Quan vam entrar al parc estavem expectants. No sabiem que trobariem. Vam aparcar i el David no les tenia totes que des d'allà es veies alguna cosa. Quan va aparèixer davant nostre no vam poder fer més que quedar-nos amb la boca oberta. Era realment impressionant veure els colors de les roques a diferents alçades, els forats del riu.... i feia molta impressió mirar cap avall!! (la Núria va pensar que sort que no havien agafat l'helicopter...). Com ja vam dir ahir, costa explicar-ho amb paraules, s'ha de viure!! Ens vam quedar amb ganes de caminar pel parc (hi ha moltes rutes), de veure les reserves indies... però tot no podia ser, i veure aquest petitíssim tros ja va compensar les hores de cotxe!

Vam tornar a Las Vegas, passant per la part del nord per veure les capelles on es casa la gent. Vam sopar a un japo que estava dins el casino New York, New York (que per cert, dins té una muntanya russa!!). Vam anar a fer unes partidetes a las "tragaperras" i el David va descobrir el Videopoker. Hem de dir que no ens hem fet rics,... llàstima!








Aquesta nit va ser una mica més llarga, però es que estavem... LIVING LAS VEGAS!!

6 comentaris:

  1. holaaa!!!
    Ara feia dies que no seguia el blog i deu ni dó quin kurro us esteu fotent publicant posts i fotos... Felicitats!

    El que més m'ha motivat és el Parc Josmite. Quan torneu ens haureu de explicar bons tips, perque vull convèncer la M. per fer un tast per aquestes terres. El vostre viatge està pintant superbé!!!

    Gaudiu molt de que queda i ànims amb els posts!

    petonets,
    M&M

    ResponElimina
  2. Ya sabeis que cuando se viaja y quedan cosas por ver es una señal de que es un lugr para volver y conocerlo mejor.

    Que lastima que no os habeis hecho millonarios pero tampoco es cierto del todo porque os estais haciendo ricos de vivencias y experiencias.

    No estais explicando nada de las compras...falta una foto de Nuria probandose levis.

    Besitos

    Ana

    ResponElimina
  3. No hi ha un post que no valgui la pena llegir, ni una foto que no valgui la pena veure!!!

    Em continua agradant tot moooooolt!!! Que algunes parts del viatge m'agradarien, ja m'ho esperava; en d'altres em soprenen a mi mateixa quan penso "que guapo" o "m'agradaria veure-ho". Fins i tot les fotos de Las Vegas -on sempre he pensat que no valia la pena anar!?- em semblen boniques! Seran els fotògrafs???? :-))

    Continuarem descobrint llocs per posar a la llista de "m'agradria anar a..."??? A veure el proper post!!!

    Petonassos!!

    PD. Ana: con tantas millas arriba y tantas millas abajo, ¡¡no sé si les habrá quedado tiempo de ir de tiendas!!! ¡Un beso!

    ResponElimina
  4. Mireia p.
    no em puc creure el que estic llegint...
    Si de veritat trobes boniques les fotos de Las Vegas, i "T'agrada" jo ja ho he vist tot! jejejeje

    petons,

    Marc

    ResponElimina
  5. My god David no tienes nada en esa mano!!

    ResponElimina