Ens llevem tranquil·lament, sense pressa i sense saber què farem avui. Aquí és molt típic que hi hagi boira al matí, així que segons el dia decidirem. Sembla que ens dona una mica de "tregua", i fa solet, així que decidim apropar-nos a veure una de les platges preferides pels surfistes. Les onades realment són impressionants i els veiem allà practicant. Després ens dirigim cap a "l'embarcadero". Tot i que està prohibit fer-ho, hi ha molta gent pescant. Aquí sí que veiem els lleons marins de ben aprop!!!! Dinem pel Downtown i anem a l'hotel a descansar i alguns a fer la migdiada!!! És dels pocs dies que tenim temps per fer-ho.
Cap al vespre anem al passeig marítim, a veure les atraccions i les maquinetes que hi ha per allà. Les enormes cues que hi ha per pujar als llocs, fa que ens faci mandra esperar. Provem un pretzel, sopem algo guarro per allà, juguem una mica a les típiques coses de disparar, llençar pilotetes.... i venim a descansar.
Realment, aquests dies no estan sent com ens esperavem. Imaginavem platgeta i relax (per això els vam deixar pel final), però la platja ni l'hem vist ni l'hem tocat amb aquest fred!!! Ara fariem el viatge al revés, deixant el que per nosaltres ha estat millor per al final!!
Això ja s'acaba...
dimarts, 2 d’agost del 2011
dilluns, 1 d’agost del 2011
Dies 12 i 13. Santa Barbara, Lompoc i Monterey.
El dia 12, ens vam aixecar tranquil·lament i ens vam dirigir a Santa Barbara. Ha estat un dels llocs que més ens ha agradat de la zona de platges. Té un passeig amb molt d'ambientillo (però sense estar a rebentar), per on és molt agradable passejar. Dinem de camí, al "International House of pancakes". Així que de postres, provem els famosos pancakes!
De camí cap allà, vam passar amb el cotxe per Malibú. És un poble construit al llarg de la carretera (al costat del mar, és clar) i totes les cases estan posades en filera. No vam baixar, però veies tots els surferos i surferes aparcant el cotxe i també en vam veure alguns dins l'aigua. No ens estranya que aquesta costa sigui el paradís sel surf, doncs es veien unes onades guapes!
La nit la vam passar a Lompoc, un poble una mica més a l'interior, que no té res d'especial. Això sí, com que el motel tenia nevera i microones, vam anar al super i ens vem fotre un sopar-manjar d'arròs precuinat amb tonyina que ens va saber a glòria!!!!!
L'endemà ens dirigiem a Santa Cruz, i de camí vam visitar Monterey. Tots aquests pobles s'assemblen bastant, tenen el seu passeig marítim i el downtown (centre de la ciutat). Encara conserva molt de les seves arrels espanyoles. Vam dinar a un restaurant amb uns pastissos que flipes, et fiquen un tall que no l'acabes ni entre 4!! Estava especatcular!!!!!!!!!! Però entre els 2 ens vam menjar la meitat!!
La zona del port estava molt arreglada i ben cuidada. Vam mirar per anar a l'aquari, però 30$ per cap ens va semblar excessiu. Ens vam apropar a l'embarcadero i vam veure un lleó marí!!!!!!!!!!!!!!!!!!! La Núria es va emocionar! jajaja
Cap a la tarda anem cap a Santa Cruz. Ens apropem al passeig marítim, que aquí es un parc d'atraccions especacular! Hi ha la muntanya russa més antiga de la costa oest. Tot és fast food però del guarro, així que anem al Downtown a sopar.
Demà més!!
De camí cap allà, vam passar amb el cotxe per Malibú. És un poble construit al llarg de la carretera (al costat del mar, és clar) i totes les cases estan posades en filera. No vam baixar, però veies tots els surferos i surferes aparcant el cotxe i també en vam veure alguns dins l'aigua. No ens estranya que aquesta costa sigui el paradís sel surf, doncs es veien unes onades guapes!
La nit la vam passar a Lompoc, un poble una mica més a l'interior, que no té res d'especial. Això sí, com que el motel tenia nevera i microones, vam anar al super i ens vem fotre un sopar-manjar d'arròs precuinat amb tonyina que ens va saber a glòria!!!!!
L'endemà ens dirigiem a Santa Cruz, i de camí vam visitar Monterey. Tots aquests pobles s'assemblen bastant, tenen el seu passeig marítim i el downtown (centre de la ciutat). Encara conserva molt de les seves arrels espanyoles. Vam dinar a un restaurant amb uns pastissos que flipes, et fiquen un tall que no l'acabes ni entre 4!! Estava especatcular!!!!!!!!!! Però entre els 2 ens vam menjar la meitat!!
La zona del port estava molt arreglada i ben cuidada. Vam mirar per anar a l'aquari, però 30$ per cap ens va semblar excessiu. Ens vam apropar a l'embarcadero i vam veure un lleó marí!!!!!!!!!!!!!!!!!!! La Núria es va emocionar! jajaja
Cap a la tarda anem cap a Santa Cruz. Ens apropem al passeig marítim, que aquí es un parc d'atraccions especacular! Hi ha la muntanya russa més antiga de la costa oest. Tot és fast food però del guarro, així que anem al Downtown a sopar.
Demà més!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)








