dilluns, 11 de juliol del 2011

7...

Hola!

Aquí estem de nou, molt contents de la rebuda del blog i dels comentaris que ens heu deixat! Ara només us falta fer-vos seguidors i seguidores... jejeje va que no costa res!!

Avui ja hem començat a comprar coses que ens feien falta pel viatge: que si una jaqueta, unes sandàlies per caminar, un coixí inflable... Viva Decathlon!
El tema de la maleta a mi (Núria) em preocupa una mica... ja sabeu que m'enduc l'armari sencer! I més sabent que a San Francisco la temperatura mitjana al juliol és de 20º (frescota) i al desert estarem a 40-50º . Quan ho hagi resolt, ja us posaré una foto!

Després d'aquest rotllo, avui el que us volem recomanar és la web de Airbnb. És una pàgina dedicada a trobar allotjament a qualsevol ciutat, ja sigui habitació en una casa compartida, un apartament, un iglú, una "cabaña del árbol"... Tractes directament amb el llogater, la qual cosa suposa que el preu és ajustat i està molt bé. Nosaltres hem reservat apartaments a San Francisco i a Los Angeles. Ja us explicarem què ens trobem!

Si algú encara busca allotjament per les vacances, feu-hi una ullada que val la pena!
 www.airbnb.com

Ens queden 7 dies....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada