jajajjajajajajjajaja
si senyor!!! prima després no val utilitzar la seva maleta pa tus compras eh... jusjus
jooooooooooo???? per qui m'has pres?? jajaja
Em fa molta il.lusió seguir-vos en aquest viatget. Espero llegir-ho cada dia.... o quasi!AnoniMarta
Papi i MartaAnim que ja queda menys. Donali records nostres a Obama.
Hola Nuria, David,que tingueu un bon viatge per Cal Forn! Un consell, quan arribeu a Las Vegas, no us oblideu de fer un "give me five" like Tom Jones o un "Vivan las Vegas" like Elvis Presley... A pasar-ho bé!Alexis
Queda poco !! David... espero que hayas hecho tu maleta ya... pero si no, no te preocupes, puedes comprar todo ahi !!
jajajjajajajajjajaja
ResponEliminasi senyor!!! prima després no val utilitzar la seva maleta pa tus compras eh... jusjus
ResponEliminajooooooooooo???? per qui m'has pres?? jajaja
ResponEliminaEm fa molta il.lusió seguir-vos en aquest viatget. Espero llegir-ho cada dia.... o quasi!
ResponEliminaAnoniMarta
Papi i Marta
ResponEliminaAnim que ja queda menys. Donali records nostres a Obama.
Hola Nuria, David,
ResponEliminaque tingueu un bon viatge per Cal Forn!
Un consell, quan arribeu a Las Vegas, no us oblideu de fer un "give me five" like Tom Jones o un "Vivan las Vegas" like Elvis Presley... A pasar-ho bé!
Alexis
Queda poco !! David... espero que hayas hecho tu maleta ya... pero si no, no te preocupes, puedes comprar todo ahi !!
ResponElimina