dimarts, 19 de juliol del 2011

GO!!!

Eiiiii!!!!!!! Després del tute d'ahir ja som a San Francisco!!! Tot molt bé finalment, però anem per parts!!

Primer toca explicar el paripé de l'aeroport!!

Ens llevem a les 4.30h (hora Barcelona) per anar a l'aerport. Primer vol de BCN a Frankfurt, tot ok!!

Arribem a Frankfurt i en teoria, sense sortir de la zona d'embarcar, haviem d'anar buscar US Airways perquè ens donessin la nova targeta. Total, que sorties igual, l'únic es que no facturaves maletes. Ens van fer les típiques preguntes de pk anavem a EEUU, si portavem armes etc.... i després la tia es va estar com 20 minuts perquè no ens podia assignar seients. Finalment ho aconsegueix i ens dona ja les 2 targetes d'embarcament. Anem a passar un altre cop els controls de seguretat, la Núria els passa ial David li diuen que s'esperi. Portava una llanterna de Winnie de Poo a la bossa de mà (ni idea que hi era) i clar, pot ser una arma potencialment perillosa!!!! Se'l emporten al quartelillo, li passen un paper per comprovar que no té restes d'explosius i ens deixen marxar.

Agafem l'avió Frankfurt-Philadelphia. Seients tan estrets com els de Vueling, gairebé no es reclinaven... però el dinar no va estar malament i les pelis tampoc! Després de unes 11 hores arribem a Philadelphia, 14h (hora local), 11h (hora San Francisco) i 20h a Bcn. Locura!!!!!!!!

Ara tocava passar els controls de seguretat per entrar a EEUU. Primer vam havem de fer la cua de "Visitors" i preparar els passaports i els papers. Un cop ens havien pres totes les empremtes i ens havien fet la foto, ens van donar el permís per entrar. Ens van diuen que hem de recollir les maletes (quan en teoria anaven directes). Ho fem i anem cap on ens indiquen. Passem pel costat d'un tio que et mira la maleta, ens deixen passar i les tornem a posar a la cinta. Ara haviem de passar de nou els controls per entrar a la zona d'embarcament de Philadelphia. Mirem el rellotge i anem justos de temps. El paio que mira el passaport de la Núria ens diu que el seguim i ens cola a la fila. Pensem: osti que bé!!
HA!! Resulta que la Núria té cara de mexicana sospitosa i decideixen passar-la al quartet del scaner. Després de tocar-la per tot arreu i de revisar-li tot el que portava, deicideixen que és inofensiva (algú ho ha dubtat?) i ens deixen marxar. Anem amb tot el estres a la porta d'embarcament i tenim problemes per agafar l'avió. No ens enterem de res i per sort trobem un parell de paios catalans que ens van traduint tot el que passa: hi havia oberbooking i l'avió era massa petit, així que les últimes files es quedaven a terra.
Nosaltres fets pols i flipant, pensant que sort que ens traduien el que deien perquè no pillavem absolutament res amb l'accent americà!
Al cap d'una estona ens diuen que ens indemnitzen amb 500$ a cada un i que ens han col·locat al següent vol (2 hores després). No les tenim totes, però acabem pujant i 7 hores de vol més tard arribem per fi a San Francisco!! (21h local, i 6 del matí del dia següent a BCN, 24 h volant).
Taxi i cap a l'apartament! Aquest vespre, expliquem que tal el 1r dia!!!

Petons a tots i totes!!

10 comentaris:

  1. Caram, caram.. Déu n'hi do l'aventura!
    Bé. L'important és que ja sou a lloc i, malgrat la pallissa -i imagino que que el pal d'haver d'esperar dues hores més amb tot el que ja portaveu a sobre- 500 lereles americans sempre vindran be.

    A xalar tant com pugueu.

    Kissuss

    ResponElimina
  2. Deu Meu!!!!Dios mio!!! Vaya estresssss. David lo de la linterna de Winnie de Poo me recuerda cuando en un viaje llevabas un cuchillo que habias utilizado para ir de acampada...menos mal que no era eso lo que llevabas.

    Vaya aventura habeis tenido, pero por fin ya habeis llegado y espero que a partir de ahora todo os vaya muy bien. Carlos y Angel estan todo el tiempo pensando que estareis haciendo que hora sera para vosotros....Carlos me pregunta cada poco tiempo si te puede llamar por el ipod pero ya le he dicho que ya lo haras tu cuando os levanteis y esteis tranquilos.

    Un beso de parte de todos. Vigila a tu mejicana!!! que gracia me ha hecho

    Ana

    ResponElimina
  3. jajajajaja, una linterna de winnie the pooh, lo siento pero no puedo parar de reir, si es que lo que no te pase a ti..

    pero bueno, me alegro un montón de que al fin hayais llegado a destino y ahora sólo tenéis que dedicaros a disfrutar al máximo

    un besazo para mis yankees preferidos!!!

    ResponElimina
  4. Jo encara trobo que us han passat poques coses ;-) Amb la pinta de mexicana que fa la Núria i la parafília aquesta del winnie the pooh... arribar sans i estalvis és un miracle. I parlant d'estalvis, no està malament una indemnització de 500 dòlars, eh? Jo de vosaltres me'ls jugaria tots a Las Vegas, a veure si es multipliquen per 10! Au, ara a relaxar-se una mica i a gaudir del paisatge!

    @mariusserra

    ResponElimina
  5. Encara no heu arribat al lloc on comença el vostre viatge i mireu la de coses que ja teniu per explicar!!! Si fos el començament d'una pel·li americana, segur que ho trobaríem rebuscat i exagerat però -ja se sap!-, la realitat sempre supera la ficció.

    Per a la vostra tranquil·litat us podem assegurar que, Núria: no pateixis que no ets adoptada; David: pel que fa a la nostra part, no et facis il·lusions, no tens casa familiar a Mèxic.

    Ens alegrem que tot hagi acabat bé i que hagueu pogut començar a gaudir de les vacances!!

    Petons per compartir!!

    ResponElimina
  6. 500$!!! Ara espero que us gasteu tots aquests diners per a familia i amics! jaja! Fins i tot heu tingut sort, 1.000 pavus per esperar dos hores per mi és una benedicció del cel (encara que amb lo cansats que deurieu estar, tela marinera!). Molt guai, ja anireu penjant fotos i explicant que tal és San Francisco!

    Un petó molt gran i a veure si millorem aquest anglès ehhh!

    ResponElimina
  7. L'aventura americana ha començat ben aviadet eh!!!
    Núria per si les mosques no et facis trenes que se t'emportarien directamet a la garjola...
    David recorda revisar bé la motxima a la tornada que aquesta gent tenen molta imaginació....
    Ei 500$!!!! per esperar dues horetes no està gent malamanet eh!!
    Un cop superada la primera atabalada, disfruteu de tot i més...
    Un petonàs!!

    ResponElimina
  8. Carai tu... quins capulls aquests yankees!
    Bé, disfruteu dels 500$ i foteu-vos un bon homenatje!

    Disfruteu molt de SF!!! Viscaaa!!

    petons,
    M&M

    ResponElimina
  9. Que risa !! La Mejicana !!! No puedo mas, me muero de la risa en el medio del despacho !!!! OUF estais, es lo ams importante ! Un beso muy fuerte

    ResponElimina
  10. Els americans aquests....la veritat es que tenen coses força indesitjables però quan hi ha errors o molfuncionaments responen bé (en aquest cas amb pasta). M'enrecordo que fent el checking tornant de NewYork em van preguntar si tenia pressa, si volia canviar el meu bitllet directe per un que fes més volta, donant-me diners a canvi. Sorprenent!

    Com han dit per aqui: A las Vegas todo al negro!!!

    Alan

    ResponElimina