Aquest estiu serà una mica estrany i especial per nosaltres, ja que seran les nostres primeres vacances sense anar a Motril i Pals, però és que la ocasió s'ho val!!!
Hem creat el blog per explicar el nostre dia a dia en l'aventura americana, tant a la família (que voldrà tenir notícies nostres), com als nostres amics i amigues que ens vulguin seguir durant aquests 15 dies de ruta per California.
Acceptem tota mena de consells abans de marxar!!
Queden 11 dies per començar la nostra primera gran aventura. Quins nervis!!
PD. Algú pot explicar-nos com descarregar els mapes d'EEUU pagant o sense pagar al GPS Garmin? Adreceu-vos al David!
ieeeeeeeeee!!! q cabronsssssssss!!! entro a la maleta??? :D us faig de xòfer que amb això hi tinc experiència!!! i us porto l'esmorzar al llit (The Breakfast in the Bed!!!) i'm all american!! molta enveja vaya, i no, no es sana... >_<
ResponEliminaper cert, porteu-me el gps ja que n'estic piratejant un altre amb els mapes d'Alemanya!!! kin model és x cert??? quan abans contesteu abans mu baixo... gogogogogo!!!
ResponEliminaEis parella, us seguirem expectants i amb molta enveja.
ResponEliminaDisfruteu moltíssim de l'aventura americana i compartiu amb nosaltres la vostra experiència amb tot el que ens volgueu explicar, tot i més.... però sobretot ens agradarà veure mooooooooooooltes fotos.
Petonàs and GOOD LUCK!!!!
Joder, que pros que fan alguns els viatges, eh..?? On queden les diapos i les postals..?? Aaaaiii (veu d'Angelines).
ResponEliminaOle oel empieza la aventura!! Monx és una aventura 2.0
ResponEliminaCompte enrere!!!!!!
ResponEliminaSegur que anirà tot molt bé, que gaudireu molt del viatge i que, tot i que us anem seguint a través d'aquest bloc, quan torneu tindreu un bon munt d'aventures per explicar i fotos per ensenyar-nos. Bon viatge!
Os deseo un buen viaje, estaremos en contacto.
ResponEliminaComorrr?? kerrrr??? en akesta família tothom te un blog!AL LORO! hem de dir que ens agrada la vostra iniciativa, us seguirem de ben aprop. Eps, ki diu que no no es pot anar a pals??? Quan torneu ho gestionem!
ResponEliminaBon voyage!!!Enjoy!!!
Clara i Albert.
PD:Motril ja ho veiem més complicat eh...jejeje
Iepaaa!!!
ResponEliminaLa famiglia blogera al poder! jejejeje
Disfruteu molt macos i ànims amb els posts, que ja veureu que fa molt pal, però després és molt xulo ;-)
petons mongols dels M&M
Yo tambien espero que lo de no ir a Motril aun pueda cambiar.
ResponEliminaYa falta poco y se que este viaje lo habeis planeado con mucha ilusión.
Ana