Avui fem 2 posts en 1, a veure si ens posem al dia!!
El dia 10 al matí anem cap a Hollywood, a veure si trobem famosos i el glamour que esperavem d'una ciutat com L.A.
Només arribar, l'ambient que es respira a Sunset Blvd i a Hollywood Blvd ja és diferent i sobretot molt festiu (gent disfressadam ofertes constants pel carrer dels tours que fan amb autobus...). Portem 5 minuts quan ja ens han fet diverses ofertes. Agafem el més barat que ens ofereixen, i inclou un tour per les cases dels famosos (o més ben dit les seves portes!!), Beverly Hills, Rodeo Drive (el carrer on va de compres la Julia Roberts a Pretty woman...). Veiem les portes de: Tom Cruise, Madonna, Christina Aguilera, els Beckam, Jackie Chan.... entre molts altres!! El guia explica moltes coses però ens costa pillar el que diu, tor i que ens va preguntant coses. En alguna de les portes es veuen paparazzi esperant.
Impressiona veure les cases al mig de la muntanya construides, i la veritat es que Beverly Hills està mooooolt cuidat i és molt maco passejar-hi. Qui pogués tenir una casa allà!!
A la tarda intentem anar a Straples Center, però l'estrés amb el cotxe ens pot (portem dues hores al cotxe per creuar la ciutat i aparcar en un lloc on no ens cobrin 20$) i al final passem. Decidim anar cap a Long beach a sopar i encertem, hi ha ambientillo!
Al dia següent, decidim apropar-nos a uns altres outlets que hi ha a L.A. El dia de Las Vegas va ser una mica estresant així que ens ho prenem amb calma. Passem el matí "de shopping" (mama, el David res d'esperar amb paciència!! Compra tant o més que jo!!!), mengem algo per allà (en un restaurant d'aquests autèntics d'hamburgueses i batuts, on les cambreres van amb la còfia i uniforme de ratlles vermell i blanc) i a la tarda ens apropem a Venice beach. Allà hi ha la "muscle beach", la zona de la platja on els tios catxes fan peses i tot això, però deuen estar de vacances!! Es una zona estranya, plena de hippies i vagabunds, gent fumant maria pel carrer, mercadillos amb qualsevol cosa... Bé per fer un passeig de tarda, però no creiem que ens agradés de nit!!
Treiem el nas a Santa Mònica i fem un passeig pel Downtown i el port, però fa molt de fred!! Dubtem que ens poguem banyar algun dia, perquè aquí a la que bufa el vent (i de moment es sempre!!) fot una rasca que flipes!!
Anem a casa, ens fotem un jacuzzi, ens posem elegants (però amb motxilla, com diu el David!) i tornem a Santa Mònica a sopar. Ens deixem la pasta en un italià, però almenys no es fast food i tenen pa com deu mana (no bollitos) i oli d'oliva!! geladet mentre escoltem els músics que hi ha pel passeig i cap a caseta!




Hola nois:
ResponEliminaHem aprofitat per llegir el vostre bolc el primer dia de vacances. Déu ni do el contrast entre Yosemite i L.A. De tota manera, als dos llocs hi ha ossos...
Ja coneixíem el problema del trànsit a L.A. (un reportatge del 33).
Nosaltres a Les Valls de Valira. Una mica els vostres parcs a la menuda...
Una abraçada molt forta als dos.
Glòria i Josep M.
Salut!
Josep M. Clavera i Ortiz
jajajaja!
ResponEliminaNúria sembles la Carrie de Sex in the City! jajjaaja
petons,
M&M!
No sé, no sé... Hi ha proves gràfiques que demostren que tu sí que vas comprar però al David no l'hem vist amb cap bossa!!! Era roba o era tema tecnologia?? :-))
ResponEliminaPer aquí l'agost ha començat igual que va acabar el juliol: ennuvolat i amb gens de calor.
La iaia diu que ja té ganes de veure-us i que li expliqueu moltes coses.
Celebrem que tot continuï anant bé. Petonassos per compartir!!!
Por fin ,he podido conectarme a internet y he podido leer vuestro blog. Vaya contrastes estas viviendo pero seguis dandome mucha envidia. Nostros ya estamos en la playita...piscina...y relax, pero os echamos mucho de menos.
ResponEliminaBesos de todos.
Ana
que mona que estàs Nuria tota carregada de les compres :D
ResponEliminaOstres quina enveja doneu :P es una xulissim el viatge!!!!!!
a disfrutar a topeee
Petonssss