Buenas!
El dia 9, vam decidir passar el matí comprant als Premium Oulet Las Vegas. Teniem entés que era el millor lloc per aconseguir gangues!! Anavem justos de temps, però no podiem deixar escapar la ocasió!!
Sense pressa vam anar cap allà, i com ens en vam penedir després perquè vam anar super estressats!! Primer vam anar a la levi's, que era on més clar teniem que voliem comprar, i va ser un estres!! Potser ens vam tirar 45 minuts (o una hora, diu el David), però vam arrassar!! A les altres tendes ja vam anar amb presses, però també vam fer compres (3 samarretes de marca per 30$ per exemple, autèntiques gangues!). Després de menjar algo, vam agafar el cotxe per anar cap a Los Angeles (4 h i mitja més o menys). Tota la estona el trànsit era intens, però a mida que ens aproximavem a la ciutat, vam descobrir que aquesta penya condueixen com AUTÈNTICS ANIMALS!! Estan tarats!! Canvis bruscos de carrils, adelanten per tots costats.... i ningú va a la velocitat permesa, ningú!! Abans d'entrar a la ciutat ja estavem agobiats del trànsit. A més hi ha mil autopistes diferents i caravanes eternes, doncs tothom es mou en cotxe (i no ens estranya, amb les distàncies que hi ha entre els llocs).
Total, que arribem a l'apartament (reservat per airbnb, com us haviem explicat) i flipem per varis motius: és molt més maco del que ens esperavem, la dutxa està al pati de darrere, té un jacuzzi al pati, i tot i tenir nevera, plats.... i dir a l'anunci que té cuina, no té fogons ni microones ni absolutament res per cuinar!! Bajon total per la Núria, que cansada del fast food volia menjar una mica bé. Anem a buscar un lloc per sopar, però com que són les 10 ens diuen que ja tanquen. Busquem yogurts i fruita a les gasolineres (hem de passar per unes quantes) i ens apanyem com podem.
Demà a conèixer L.A!!
Me encanta seguiros chicos y os deseo un buen fin de viaje porque ya me voy... !!!!!!!!!!!
ResponEliminaIntentaremos seguiros en Thailandia pero si no podemos que sepais que os tenemos en la cabeza casi cada día !! A disfrutar sobre todo y tendremos miles de historias por contarnos a la vuelta!!!
Miles de besos guapos !!!
Marie
PS: pongo anonimo porque es un rollo de seleccionar el perfil, blablabla...
Aunque no os pongamos comentarios cada dia, no hay dia que dejamos de leer lo que hsceis a diario.
ResponEliminaBuenas y felices comprasssss.
Besos a los dos.
Sembla que l'inevitable dia de les botigues ja ha arribat i passat!!! Em puc imaginar la Núria remenant i remenant, xalant de valent, mentre el David espera "pacientment" -com esperen tots els homes!!- que s'acabi de decidir. Ja hem vist la foto del David a les maquinetes de Las Vegas. Ara falta la que reclamaven de la Núria a la Levi's!! :-))
ResponEliminaHo sembla des d'aquí, o heu tingut molta sort amb els llocs que heu triat per dormir? Deixant de banda el tema de la cuina (!!??), la descripció que feu de l'apartament és del tot idíl·lica!!
A veure què tal Los Ángeles!!
Com diria la Raquel: Abrazos crujehuesitos, que no rompehuesos!!
A Las Vegas tot es fa en gran, de forma exagerada, i et preguntes si és de debò o si és un somni...
ResponEliminaPer cert, us heu assabentat del notición?? va sortir publicat en tota la premsa estatal que una catalana s'havia tornat boja comprant levi's i havia acabat amb totes les exitències a nivell mundial!!!! vau tenir sort d'arribar abans que ella perquè sinó ens quedem tots compostos i sense levi's
un petonarro pels dos, que hem d'estalviar ;-)
Molt divertides les vostres explicacions, ànims!!
ResponEliminaSega*
Nuria disfruta de este viaje porque esta siendo impresonante y todo esta saliendo muy bien. Si te animas a venir a motriz te voy a preparar comida casera. Vaya cacao la circulación! Mucho cuidado en la carretera y disfrutar mucho
ResponEliminajajajajaja
ResponEliminanoissss, em fa l'efecte que aquest any tampoc us lliureu de baixar a motril, ja veieu que la mama encara no s'ha donat per vençuda i crec que ja sabeu què passa quan se li fica quelcom entre cella i cella... (però és que és lògic i normal, ja sabeu que durant tot l'any està desitjant que arribi l'agost per baixar a motril amb vosaltres, perquè és com si us tornés a tenir a casa)
així que jo encara no descarto que aquest any us feu un banyito en aigües granadines ;-)