diumenge, 24 de juliol del 2011

Dia 5. Yosemite (i record d'algú molt especial)

Com cada dia matinem i anem a esmorzar a un local que hem descobert al costat de la carretera: Judy's Donuts!! El paradís del Homer Simpson (i ja ens pensavem que no era cert, doncs no haviem vist donuts enlloc!!)

Agafem el cotxe i anem cap a Yosemite, que està a 16 milles. ës una carretera de corbes. De tant en tant, vas veient com 6 bústies juntes allà al costat de la carretera. Són de la gent que té la casa per allà al mig del bosc (i amb prou feines es veuen!!).

Quan entrem al parc, enlloc d'anar a la dreta com ahir a la tarda, tirem cap a l'esquerra, direcció al Yosemite Valley Center. Són 35 milles de distància per carretera de corbes tota l'estona,  i amb unes vistes espectaculars!

Al llarg de la carretera vas trobant diferents miradors, on pots parar i fer les fotos de rigor. Inclús hi havia uns nuvis acabats de casar fent-se les fotos!! Al principi anem bastant perduts: el parc està ple a vessar, no sabem on aparcar per anar a fer una excursioneta... El parc és molt turístic, massa pel nostre gust, però tot i això està super cuidat, molt net (ni un paper al terra) i respectant força l'entorn natural. Està pensat per visitar-lo en cotxe, no caminant com pensavem, però no ens estranya: és immens!! Nosaltres, amb 1 dia només podem visitar una petitíssima part (la de més al sud).

Veiem les cascades, que fan 700m i són impressionants i el Gran Capitàn, una muntanya de granit immensa. Una delícia per als escaladors.

Dinem els bocatas que ens hem comprat en una roca a l'ombra (fa una calor terrible) mentre un mosquit decideix cebar-se amb l'esquena de la Núria i la cara del David, fins que li plantem cara amb el repel·lent.

Descansem una estona i ens dirigim al Glacier Point. Veiem passar la gent menjant gelats i pensem: no pot ser!! Doncs sí amics, això és america!! I trobem allà al mig una mena de bar, així que ens refresquem amb un geladet.

Les vistes des del Glacier Point són una passada, tot i que evidentment no hi havia gel. Els esquirols campaven per allà com volien i inclús fotien algun susto als guiris que estavem per allà.

I fent honor al record del Llullu, que avui fa 2 anys que va començar a correr, dir que el Parc esta totalment adaptat, i que per arribar a les zones turístiques principals hi ha un camí senyalitzat per a les persones amb cadira. Sabem que ens segueixes des d'allà on siguis!!

I també volem felicitar la Tata, que avui és el seu sant!!! Molts petonets Cristina!!!!






7 comentaris:

  1. Estaba deseando poder leer vuestro blog...me he enganchado al city ville en mis días de reposo pero os puedo asegurar que me engancha mucho más leer todo lo que escribis. El recuerdo de Llullu tambien esta en mi pensamiento y el de Miguel porque hoy hace 6 años que tambien dejo de estar con nosotros.

    Seguir disfrutando de vuestras vacaciones que por lo que explicais sera dificil olvidarlas,siento que no vengais a Motril pero desde luego entiendo la elección, creo que ese viaje sera una asignatura pendiente.

    Besitos

    ResponElimina
  2. Que impresionante es todo eso, tener cuidado con el oso Yogui, que es peor que los mosquitos y ese se come los bocadillos jajajaja.
    A disfrutarlo mucho.
    Petonetssssss a los dos

    ResponElimina
  3. uff, si us dic que m'heu fet plorar a bots i barrals pensareu que ja està la tonteta de la tata amb les seves tonterietes tontas però així és, què hem de fer!!!

    moltissíssimes gràciessssssss a tots dos, és el millor regal (i ara que hi penso també l'únic, jejeje) que m'han fet avui, com sempre destaqueu per la vostra originalitat i m'encanta!!!

    però bé, anem al que ens interessa que sou vosaltres i la gran aventura que esteu i estem visquent tots plegats..

    encara no us heu trobat de front amb un d'aquests óssos negres (ursus americanus) que sembla ser que habitan pel parc??

    i per cert Dave, a tu que tant t'agrada el tema, podries aprofitar que estàs a una de les millors zones d'escalada del món, no??? jejeje, la Núria em matarà per donar-te idees..

    penseu recórrer-ho sencer?? mare meuaa!!! sinó voleu acabar morts i remorts millor agafeu el cotxe o si m'apures llogueu unes bicis, que encara us queda molt de trote!!

    estic molt contenta de saber que esteu molt bé, ja sé que em faig repetitiva i inclús pesadilla però mil gràciessssssssssssss per mantenir diàriament aquest blog!!!!!

    us estimo parelleta de yankees!!

    muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ResponElimina
  4. Bon dia... a BCN!!

    Ahir vam dinar amb la iaia i va repassar, una per una, totes les entrades del bloc. Diu que la Núria fa mooolt bona cara i que s'us veu molt contents i molt bé a tots dos. Hi tindran alguna cosa a veure les hamburgueses, les pizzes i els donuts americans??? :-))

    Avui ens heu fet posar les dents llargues amb aquestes fotos tan xules del parc. Realment, sembla un lloc espectacular! D'aquells que a nosaltres també ens agradaria veure en directe alguna vegada.

    Cada vegada esperem més expectants la nova entrada del dia!!!

    Petonassos!!!

    ResponElimina
  5. Aguanta los caballos!!! Vaya paisaje!! No me puedes traer un poco de eso como souvenir? :)
    Me alegro que vaya bién, por cierto, que camiseta mas chula llevas Dave!

    Albert.

    ResponElimina
  6. Holaaaa parella!!

    madre mia vaya viaje no??jejeje parece que lo estais pasando realmente mal, en las fotos teneis cara de que necesitais volver... jejeje

    La camiseta que dice el Albert no esta mal, pero habian unas muchoo más guays de un colectivo que se llamaba Insular jeje

    Espero que vuestra aventura siga tan emocionante como hasta ahora. Ya os espero a la vuelta para que nos expliqueis todo todo, eso si os ponei s pesados con las fotos, tengo las 3000 del Perú aún por enseñar eh!

    Ah Nuria a la tornada ens faras quesadillas y nachos no??jeje

    besooss

    ResponElimina
  7. Heyyyyy!!! molt bona idea aixo del blog aixi podem anar veien que feu. Aquest finde em estat tots a pals i tenim novetats, han obert un can marc al costat del cypsela!!weno nois, no us engrexeu molt amb tants donuts, una abraçada i ens veiem aviat!

    ResponElimina