Avui ens llevem d'hora perquè hem d'anar a buscar el cotxe de lloguer.
La oficina és al centre de la ciutat, així que imagineu-nos baixant pels carrers amb aquesta pendent, amb les maletes, bosses, agafant bus i metro.... show!!!!!!!!!!
La conclusió que treiem de la nostra estada a San Francisco és que és una ciutat que ens ha agradat molt als dos, i que no és la típica ciutat americana.
Al sortir d'aquí sí que ens hem trobat el que ens imaginavem: Mc Donald's a cada poble (de fet ahir hi vem dinar i el David va ser feliç menjant un Bic Mac americà), gent molt gorda, els típics homes grans amb pinta de cowboy... jajaja
Anem a l'oficina i ens donen un Hyunday Accent. No és el típic Chevrolet però és més gran, el maleter és inmens i és molt còmode.
Vem sortir pel pont de Oackland i el paisatge que ens vam anar trobant va ser "variopinto". Primer una zona molt àrida de muntanyes petites i pelades, d'un color grogós.
Més endavant, zones ajardinades al mig de la carretera i centres comercials immensos cada dos per 3 (como el Dunnes, que està en medio de la carretera, pues igual pero 20 en vez de 1).
Després un altre cop zona àrida... i així anar fent.
Vem conduir unes 200 milles fins arribar a Oakhurst, el poble on tenim el motel. Diem poble però en realitat no ho és. Són restaurants, motels i supermercats als 2 costats de la carretera. Aquí ja fa molta calor. Així que ens fotem un banyito a la piscina i fem un jacuzzi.
Un cop fresquets, decidim agafar el cotxe i apropar-nos a Yosemite, per comprar l'entrada i així l'endemà anar directes. La nostra entrada (la sud) està a 16 milles de Oakhurst. El camí fins allà és impressionant, tot de bosc al voltant de la carretera de curves que porta fins allà. Paguem l'entrada (val 20$ per cotxe i dura una setmana), i visitem la part de Mariposa Groves, on hi ha el bosc de les "giant sequoias". És impressionant!!!
Ens fotem una bona pizza americana per sopar, mentre escoltem un tio cantant country. A dormir!!
El Motel





un motel amb piscina i jacuzzi?? no vegis com s'ho monten de bé els yankees, oi??
ResponEliminade debò, moltes gràcies per dedicar-nos una miqueta del vostre temps explicant-nos totes les vostres aventures i il·lustrant-nos amb les fotitos tan xulis que pengeu perquè fa que ens sentim molt apropet vostre, bé, parlo per mi ;-)
molts petonets a tots dos!!
Holix,
ResponEliminaEstic d'acord amb la Tata que s'agraeix molt l'esforç d'escriure cada dia i posar-nos al dia. No ha de ser fàcil després d'haver estat tot el dia trescant posar-se davant l'ordinador, escriure, tria fotos, etc...
A mi, que no soc tant "urbanita" em sembla que això del Yosemite ha de ser una passada. Aprofiteu i retrateu-lo per tot arreu perquè el poguem conèixer.
Veig que amb els menús us heu adaptat ràpidament al sistema americà. Potser haureu d'anar a córrer quan torneu ;)
Àpali a passar-ho molt be i molt petons
Francesc
Ostres, em sembla que tot això encara m'agradarà més que San Francisco!!!
ResponEliminaMotel amb piscineta, bon cotxe, sequoies enormes, country com a música de fons,... i un parc immens per descobrir. Pinta moooooolt bé!!!
Seguirem connectats!!!
PD. No hi ha cap foto de la baixada fins al centre de la ciutat? M'ho puc imaginar... Sort que encara no heu comprat!!!! :-))
per cert!! que sabeu que m'estic aguantant les ganes de penjar les fotitos perquè sé perfectament que voldreu fer-ho vosaltres a la tornada, però els meus esforços em costa, ehhh?? jejeje
ResponEliminai totalment d'acord amb la mireia, sort que no heu comprat encara!! :-D
Estas haciendo que me muera de ganas de ir!!! Que fotos más bonitas, que guapos que estais!! Estoy de acuerdo con lo que dicen todos y os agradezco que escribais cada día en el blog ya que asi podemos sentirnos mas cerca de vosotros.
ResponEliminaBesos
Ana
Que guapos y que guapa la naturaleza de ahi! Tengo ganas de ver las fotos del Yosemite... parece que es una pasada!
ResponEliminaYo también estoy de acuerdo con todos: es un placer leeros cada día... parece que estamos viajando juntos ! Miles de besos de parte de Alan y yo
Hosti!!!
ResponEliminaA mi em comenceu a fer enveja en aquest mundillo rural!!! Cowboys, música country, arbrots i paisatge!!!
Cabrons!!!
Us envejo el viatge i tinc moltes ganes d'anar a veure les sequoies.
ResponEliminaSeguiu disfrutant i fins la tornada!!!
Iaia Roser