divendres, 22 de juliol del 2011

Dia 3. San francisco

Gràcies a un antifaç per dormir avui la Núria em deixa en pau fins a les 8.

La idea és apropar-nos al Golden Gate, sense tenir molt clar que farem després, perquè està com fora dela ciutat. El bus ens deixa a dalt d'un dels turons i baixem caminant veient la bahía al fons. A la nostra esquerra, el Golden Gate. Recomanen creuar-lo caminant o en bici, però realment estem mooooolt cansats i amb agulletes, així que de moment ens conformem amb veure'l des de baix però amb una bona perspectiva. La boira e tapa una part, però no deixa de ser espectacular!! I veiem la 1a platja, plena de gent fent windsurf. A la bahía sempre fa molt de vent!

Després ens tornem a apropar al Port, anant xino xano pel barri de la Marina, però acabem petats perquè aquí les distàncies són enooooormes!! És un barri super tranquil i amb unes cases precioses!!

Ens apropem al Carrer Lombard, famós per les seves ziga-zagues. Està ple de guiris com nosaltres fent fotos als cotxes que baixen. Té una pendent tant gran que van haver de fer les corbes perquè els cotxes puguessin passar. La veritat és que impressiona veure'ls baixar.

Dinem al barri italià i després anem cap a Castro, el barri gay. Les banderes dominen els carrers, en moltes botigues només hi ha roba de noi o de travestis, els anuncis i l'ambient que es respira és tot molt gays.




I per avui ja està, al vespre anem a casa a descansar, que demà sí que comença l'autèntica aventura!!!

7 comentaris:

  1. JOOOO!!!! Estoy encantada de haberos visto en el skype, pero me faltaba leer vuestro blog, vaya fotos más bonitas. David cuando volvais a San Francisco tienes que baja por esa calle...debe ser super divertido.

    Vigilar con la carretera y mañana explicarnos más cosas.

    Besos

    ResponElimina
  2. Que chulo es todo eso. Tened mucho cuidado cuando empeceis la aventura con la ruta.
    Besitossss a los dos.

    ResponElimina
  3. Be.
    Això funciona. Mica en mica aneu complint les etapes previstes, que aquest és el tracte.

    A seguir igual de bé i a aprofitar-ho al màxim.

    Àpali, molts records i guardeu-vos de la calor...

    ResponElimina
  4. Que xulo tot!!! I quina passada el carrer de les corbes!!! Mira, però, si l'han deixat maco, tot enjardinat!

    Encantats de saber que tot va bé i esperant noves cròniques i noves fotos.

    Petonassos i bona ruta!!

    PD. Aquesta tarda estàvem a Drassanes pel tema vacunes. Tot ok.

    ResponElimina
  5. Que bien de leeros cada día ! Veo que lo paseis bien y me alegro !
    The cookedest street (lombard) es mi preferida, habeis vista las plantas, las casas que hay alrededor!?!?! Una locura !
    A disfrutar y besos

    ResponElimina
  6. mai hauria cregut que coneixeria el país dels yankees de tan a prop, mil gràcies per fer-ho realitat!!!

    us dic el mateix de sempre, gaudiu al màxim!!

    us estimooooo!!

    tata

    ResponElimina
  7. Marieeee! Nos volvimos locos viendo esta calle!! jajaja nos la recomendaste y valio la pena la super subida hasta allí. En general todo San Francisco lo encontramos super limpio y bien cuidado!! ya tenemos tu pasta de dientes!!!! ;) besos y que vaya genial en tailandia!!

    ResponElimina