La Núria i els horaris.... a les 7 del matí ja m'emprenya un altre cop! Tornem a matinar.
Avui volem anar a visitar la part més cèntrica de la ciutat, Union Square. De camí cap allà, un cop baixem del bus, fem una mica més de volta per passar per un parell de barris més. Japantown és el barri japonés, i és com el barri xino però en japo. Casetes baixes, tot molt net...
La reflexió que feiem ahir era la següent: cada barri d'aquests és com un guetto, tots els estrangers d'aquella raça viuen allà, tenen les seves pròpies escoles, els rètols en el seu idioma. Els barris així que hi ha són: Chinatown, Japantown, Russian Hill, Noth Beach (italians) i Mission (llatins, barri poc recomanable segons els que viuen aquí), on la publi de Mc Donald's diu "Me encanta" enlloc de "i'm lovin it".
Us imagineu el Raval amb rètols i noms del carrer en àrab? No fa gaire per la integració.
També passem per Civic Center, que no ens agrada gaire. és el barri més brut que hem vist (almenys el carrer per on vam passar), així que vam anar rapidet fins arribar a Union Square. Per fi!!! Les botigues!!!! La Núria ja pensava que no n'hi havia! Tenda Levi's, Apple, Nike... Badem una estona, però per comprar en prinicipi esperarem a las Vegas.
Anem al Pier 39 (port 39) on hi ha una mena de centre comercial tot de fusta, que sembla Eurodisney, a dinar. El David es menja una crampcake burguer (de cranc). El cranc és molt típic d'allà, el que no entenem es d'on surt tanta quantitat!!
A la tarda tenim el ferry reservat per anar a Alcatraz. Al arribar a la part de la presó et donen una audioguia en espanyol. Esta molt bé perquè realment t'expliquen moltes coses, però és una mica estressant perquè no aocnseguiem anar a l'hora en el audio i per tant, tampoc al moure'ns per allà!! Tot i això ens va encantar i coincidim en que és una de les coses més interessants que hem vist de moment.
Aconseguim fugir d'Alcatraz (això sí, res de nadant!!) i tornem al Pier 39, on se suposa que estan els lleons marins (la Núria els volia veure si o sí). Al final els trobem però n'hi ha poquissims (es veu que a l'estiu se'n van de vacances!).
Tornem a les 8 al apartament, hem estat fora 11 hores i ens fa mal toooooooooooot!!! I fot una rasca i un vent que no veas!!
A descansar!
Per cert, torno a tenir al meu costat al "hombre gamba!!"






Me encanta como os estais currando este blog. Lo que no se es como os quedan ganas despues de salir de la carcel de seguir escribiendo. Espero que siga asi hasta el ultimo dia.
ResponEliminaPetonetsssss a los dos.
Seguir ecribiendo muchas cosas en el blog y colgar fotos. Me gusta verlas y descubrir con vosotros la ciudad.
ResponEliminaDesde luego no parece que halla mucha integración, espero que no lleguemos a eso.
No esta mal madrugar para aprovechar el día pero reservar una noche para conocer la ciudad "de noche"
Besitos. Ana
Tot i que és sabut, no deixa de sorprendre que al país de les oportunitats i de la llibertat hi hagi tants problemes per entrar-hi, tants guetos... País de contrastos entre ideologia i realitat???
ResponEliminaNúria, et desconec!! Matinant i passant per davant d'un munt de botigues top-tenn sense comprar res??? Deu ser cosa dels aires californians!!!
Hombre-gamba, vigila!! Compra proyector solar i after-sun. Avui al TN de TV3 ensenyaven un mapa d'EEUU on es veia la part central i est del país amb una onada de calor de les bones. De moment us n'esteu lliurant. Aprofiteu la fresqueta que potser després la trobareu a faltar!
Ens continuem "veient" per aquí. Com diu una amiga: besos de vaca y abrazos de oso!
PERCEBES!!! Una BurguerCangreBurguer de CrustacioCrujiente!! A disfrutar del viaje, de momento me quedo con La Roca, debe ser bastante molón!
ResponEliminaYa seguireis contando!!
Albert.