El dia 12, ens vam aixecar tranquil·lament i ens vam dirigir a Santa Barbara. Ha estat un dels llocs que més ens ha agradat de la zona de platges. Té un passeig amb molt d'ambientillo (però sense estar a rebentar), per on és molt agradable passejar. Dinem de camí, al "International House of pancakes". Així que de postres, provem els famosos pancakes!
De camí cap allà, vam passar amb el cotxe per Malibú. És un poble construit al llarg de la carretera (al costat del mar, és clar) i totes les cases estan posades en filera. No vam baixar, però veies tots els surferos i surferes aparcant el cotxe i també en vam veure alguns dins l'aigua. No ens estranya que aquesta costa sigui el paradís sel surf, doncs es veien unes onades guapes!
La nit la vam passar a Lompoc, un poble una mica més a l'interior, que no té res d'especial. Això sí, com que el motel tenia nevera i microones, vam anar al super i ens vem fotre un sopar-manjar d'arròs precuinat amb tonyina que ens va saber a glòria!!!!!
L'endemà ens dirigiem a Santa Cruz, i de camí vam visitar Monterey. Tots aquests pobles s'assemblen bastant, tenen el seu passeig marítim i el downtown (centre de la ciutat). Encara conserva molt de les seves arrels espanyoles. Vam dinar a un restaurant amb uns pastissos que flipes, et fiquen un tall que no l'acabes ni entre 4!! Estava especatcular!!!!!!!!!! Però entre els 2 ens vam menjar la meitat!!
La zona del port estava molt arreglada i ben cuidada. Vam mirar per anar a l'aquari, però 30$ per cap ens va semblar excessiu. Ens vam apropar a l'embarcadero i vam veure un lleó marí!!!!!!!!!!!!!!!!!!! La Núria es va emocionar! jajaja
Cap a la tarda anem cap a Santa Cruz. Ens apropem al passeig marítim, que aquí es un parc d'atraccions especacular! Hi ha la muntanya russa més antiga de la costa oest. Tot és fast food però del guarro, així que anem al Downtown a sopar.
Demà més!!





Espero que se haya probado esa RollerCoaster... De madera y tracatrá tracatrá!!
ResponEliminaQuien habia en las estrellas de Hollywood? No buscaste a Will Smith??
Albert.
Realment impressionant, la mida d'aquest pastís!!! Veient coses com aquestes, t'expliques la mida desmesurada d'una part dels americans. Ja poden anar fent recomanacions, els metges!! Si només tenen menjar guarro i pastissos d'aquesta mida...
ResponEliminaJa veiem que continueu passejant per llocs famosos i bonics que també us estan agradant. Acabeu d'aprofitar, que ja us queda poquet per tornar!!!
Petons i abraçades per compartir
Recent arribats d'una setmaneta de vacances ens posem al dia de la vostra aventura yankee.
ResponEliminaCom patiu eh??? El somriure i la cara de felicitat de les fotos us delata.Com ens agrada veure aquest aspecte de satisfacció...
Realment Amèrica és tot un món de contrastos i tot és "big" i com de peli.
Enhorabona per les magnífiques fotos i sobretot per les excel·lents explicacions.
Seguiu gaudint de tot i més.
Un petonàs!!
Jose i Montse