Ens llevem tranquil·lament, sense pressa i sense saber què farem avui. Aquí és molt típic que hi hagi boira al matí, així que segons el dia decidirem. Sembla que ens dona una mica de "tregua", i fa solet, així que decidim apropar-nos a veure una de les platges preferides pels surfistes. Les onades realment són impressionants i els veiem allà practicant. Després ens dirigim cap a "l'embarcadero". Tot i que està prohibit fer-ho, hi ha molta gent pescant. Aquí sí que veiem els lleons marins de ben aprop!!!! Dinem pel Downtown i anem a l'hotel a descansar i alguns a fer la migdiada!!! És dels pocs dies que tenim temps per fer-ho.
Cap al vespre anem al passeig marítim, a veure les atraccions i les maquinetes que hi ha per allà. Les enormes cues que hi ha per pujar als llocs, fa que ens faci mandra esperar. Provem un pretzel, sopem algo guarro per allà, juguem una mica a les típiques coses de disparar, llençar pilotetes.... i venim a descansar.
Realment, aquests dies no estan sent com ens esperavem. Imaginavem platgeta i relax (per això els vam deixar pel final), però la platja ni l'hem vist ni l'hem tocat amb aquest fred!!! Ara fariem el viatge al revés, deixant el que per nosaltres ha estat millor per al final!!
Això ja s'acaba...




No patiu, aqui tampoc ha fet un gran juliol, es veu que us espera el sol perque descanseu aqui els caps de setmana. El que heu viscut es l'aventura americana.... ahi es ná!
ResponEliminaAnoniMarta
Pero vais a volver algun dia ??? O es que os ha tocado algo en el casino y no lo quereis decir ??. No veas que viaje mas guay y lo bien que os lo estais pasando viendo de todo desde ciudades, cañones, desiertos, atracciones etc. Etc.
ResponEliminaBueno besitos a los dos y a seguir disfrutandolo, ya volvereis algun dia.
Sempre que vas acabant un viatge (i no només quan viatges físicament) i mires enrere, canviaries coses o trobes que hauria estat millor fer-les d'una altra manera. El que és important, però, és haver viatjat i haver pogut quedar-se amb un bon grapat d'imatges i de vivències.
ResponEliminaHeu pogut fer un bon viatge, heu visitat llocs espectaculars i ho heu pogut compartir. Ara us tocarà explicar-nos-ho i ensenyar-nos les fotos!!!
Que tingueu una molt bona tornada :-)) ...malgrat el jet lag!!! :-(
Fins demà. Petonassos
Hola nois:
ResponEliminaQue us vagi bé la tornada...
Llàstima que s'hagi acabat...
Glòria i Josep M.
Josep M. Clavera i Ortiz